poniedziałek, 13 marca 2017

I. Rozpoczęcie (C.Fray, E.Gilbert/K.Pierce, H. Marin, H. Marshall, O. Blake)


WITAM WSZYSTKICH!



Chciałabym Was wszystkich serdecznie powitać na nowym blogu z iconami. Zdaję sobie sprawę, że jest wiele o takiej tematyce, jednak od jakiegoś czasu polubiłam przerabianie zdjęć, gifów... Dlatego też postanowiłam założyć bloga, który mam nadzieję będzie działał sprawnie i znajdą się chętni na moje icony. Bardzo Was proszę o zamówienia pod pierwszą notką. Tak na zachęte dzisiaj przygotowałam dla Was: Clary Fray, Elenę Gilbert/Katherine Pierce, Hannę Marrin, Hayes Morrison, Octavię Blake. 
Zapraszam wszystkich do pobierania, zamawiania i komentowania!



C. Fray












E. Gilbert/K. Pierce












H. Marin












H. Marshall












O. Blake














POBIERASZ=PISZESZ! :)






13 komentarzy:

  1. Jakie cudowne! W tej chwili jestem z Ciebie dumna! <333 Czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę Clary! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram oraz proszę w następnej notce Hayley Marshall, Davinę Claire, Laurel Lance oraz Betty Cooper.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest szansa zobaczyć Lydię Martin, Spencer Hastings i Mary Stuart?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ikonki! Chciałabym zamówić Michaela Bishopa z 4 sezonu Nikity, z góry dziękuję! c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Rebekah Mikaelson poproszę kochana. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ikony, pobieram kilka :) Czy w następnej notce mogę prosić o Hannę Marin, Caroline Forbes oraz Daenerys Targaryen? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. pobrałam jedną z Clary, poproszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna robota! Robisz cudne iconki, oby tak dalej! :-) Pobieram Hannę Marin i Kath Pierce. A w następnej poproszę o Isabelle Lightwood z 2 sezonu jeśli można. :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosiłabym o Margot Robbie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym prosić o Sarę Lance z 2 sezonu LOT?

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zamówić Sarę Manning z serialu Orphan Black, najlepiej z najnowszego sezonu oraz Eleanor z The Royals, również z najnowszego sezonu. Będę bardzo wdzięczna C:

    OdpowiedzUsuń