poniedziałek, 27 marca 2017

II. B. Cooper, C. Forbes, C. Fray, D. Claire, D. Targaryen, E. Swan, H. Marin, H. Marshall, I. Lightwood, L. Lance, L. Martin, M. Bishop, M. Robbie, M. Stuart, R. Mikaelson, S. Hastings, S. Lance




   


Witam wszystkich ponownie! Trochę trwała moja praca nad ikonami dla Was, ale zaskoczyliście mnie ta bardzo pozytywnie swoimi miłymi komentarzami i tak wieloma zamówieniami, że musiałam się postarać, jak najlepiej. Mam nadzieję, że będą się Wam podobać, bo powiem szczerze, że sama jestem z nich dumna, a mnie się to rzadko zdarza. Co więc przygotowałam dzisiaj dla Was? Betty Cooper, Caroline Forbes, Clary Fray, Davina Claire, Daenerys Targaryen, Emma Swan, Hanna Marin, Hayley Marshall, Isabelle Lightwood, Laurel Lance, Lydia Martin, Michael Bishop, Margot Robbie, Mary Stuart, Rebekah Mikaelson, Spencer Hastings oraz ostatnia, ale nie najgorsza Sara Lance. Dodatkowo jeszcze dzisiaj doszło kolejne zamówienie na Sarę Manning oraz Eleanor, jednakże obie panie zostaną dodane przy kolejnej notce. Niestety już nie wyrobiłam się z terminem, który sobie wyznaczyłam.
Zapraszam wszystkich do pobierania, komentowania oraz zamawiania! 

B. Cooper


















C. Forbes

















C. Fray


































D. Targaryen

















E. Swan

















H. Marin

















H. Marshall

















I. Lightwood

















L. Lance

















L. Martin

















M. Bishop

















M. Robbie

















M. Stuart

















R. Mikaelson

















S. Hastings











S. Lance


















POBIERASZ=PISZESZ! :)

19 komentarzy:

  1. Jeju, kochanie! One są naprawdę cudowne i oczywiście pobieram od groma! <333 Jestem z Ciebie naprawdę dumna i czekam oczywiście na kolejną notkę z upragnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku co za śliczne ikonkI! Oczywiście sobie pobieram i chciałabym poprosić o więcej Michaela Bishopa z Nikity (może być taki 4 sezon c:) oraz Tony'ego Starka z Civil War, ale w sumie tu może być dowolna część Avengers czy Iron Mana c:
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram swoje zamówienie, które swoją drogą jest genialne! Oprócz tego biorę też parę innych i mam pytanie czy w następnej notce można prosić o więcej Betty Cooper, Cheryl Blossom z serialu Riverdale oraz Alicia Clark z serialu Fear the walking dead i Juliette Barnes z Nashville? - jeśli jest możliwość z tych najnowszych sezonów, byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Sarę Lance, Laurel Lance oraz Caitlin Snow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę kilka ikonek i zamawiam Callie Foster, Santanico Pandemonium, Blair Waldorf i Mary Stuart. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym poprosić Daisy Johnson z najnowszych odcinków Agentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę oraz proszę Jemmę Simmons ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bym prosiło o zrobienie Thea Queen z serialu Arrow, Clary Fray oraz Isabelle Lightwood z serialu Shadowhunters :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram Rebekę. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie poproszę więcej Rebeki Mikaelson! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę Allison Argent z Teen Wolf ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę Joy z Iron Fist oraz Sarę Lance z 2 sezonu LOT.
    I jeśli byłaby możliwość to jeszcze Felicity Smoak z Arrow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wzięłam kilka Clary, poproszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. Hayley i Isabelle. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym poprosić Jacka z Lost, moze być na początek z 1 sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę Betty Cooper. :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę o Chloe Decker z serialu Lucifer. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym zamówić Lexę z The 100 :)

    OdpowiedzUsuń